niedziela, 29 stycznia 2017

Black outfit is always a good idea

Korzystając dzisiaj z ładnej,słonecznej pogody i faktu,że jeszcze jakoś się turlam :-)) (zaczynamy 9 miesiąc),wybraliśmy się na niedzielny spacer...

W mojej szafie znajdziecie bardzo dużo ubrań w kolorze czarnym.Praktycznie od zawsze lubię i dobrze czuję się w tym kolorze.Wiele osób mówi również,że pasuje mi ten kolor.Lubię go przełamywać dodatkami w innym kolorze,np. tak jak w tym przypadku szarą czapką,brązową torebką i flanelową koszulą w czerwoną kratę.



 


*Płaszcz - F&F *Torebka - Michael Kors *Spodnie - H&M Mama *Koszula - New Yorker *Botki - Badura *Skórzane rękawiczki - no name *Czapka - Brugi

Lubicie takie klasyczne outfity,czy raczej wolicie coś w żywszych kolorach?
Pozdrawiam!
Kasia

15 komentarzy:

  1. W mojej szafie też jest sporo czerni. I szarości. Dobrze czuję się w tym kolorze. Bezpiecznie. A poza tym wydaje mi się elegancki i niepretensjonalny. Śliczny brzuszek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubię czerni bo strasznie obłazi
    Wolę szary i granat. Bardzo fajna czapka

    OdpowiedzUsuń
  3. jaka słodka stylówka mimo czerni:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie się prezentujesz :)
    Klasyka zdecydowanie rządzi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądasz - szczęśliwego rozwiązania Ci życzę :*

    OdpowiedzUsuń
  6. W 9-tym miesiącu nie mieściłam się już w żadne okrycie typu płaszcz. Całe szczęście że to wypadło latem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe ja zaopatrzyłam się w 2 rozmiary większy,dlatego jeszcze "jakoś" się dopinam ;))
      Pozdrawiam!

      Usuń
  7. Bardzo ładnie się prezentujesz :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny ♥