czwartek, 15 stycznia 2015

PAT&RUB - otulający cuddling

Witajcie po długiej przerwie...co u Was? Mam nadzieję,że Święta upłynęły Wam radośnie,w rodzinnym gronie. Chciałabym Wam życzyć dużo zdrowia i samych sukcesów w Nowym Roku! :-* Mój laptop odmówił posłuszeństwa,ale na szczęście udało się go jeszcze uratować ;-) Zapraszam na mój Instagram,tam jestem bardzo aktywna: instagram.com/placeofwoman .Mam nadzieję,że choć troszkę tęskniliście,dziękuję za Wasze e-maile z pytaniami,dlaczego mnie nie ma ;-* Do końca stycznia męczy mnie jeszcze sesja,aczkolwiek postaram się tu bywać regularnie i nadrobić wszystkie zaległości,a uwierzcie,będę miała o czym pisać,bo ostatnio w moje ręce wpadło wiele ciekawych produktów ;-) Dzisiaj o jednym z nich (zdjęcia były robione jakiś czas temu,dlatego w tle jest choinka ;))...


Dzisiaj na tapecie produkt,który urzekł mnie swoim zapachem.Jeżeli możesz sobie wyobrazić karmel w połączeniu z zapachem cytrusowym i uważasz,że to ciekawe połączenie,to ten produkt jest dla Ciebie! Zapraszam do dalszej recenzji ;-)


Od producenta:

Idealny balsam do nawilżania skóry po kąpieli lub prysznicu.Szybko się wchłania i nie zostawia tłustej i lepkiej warstwy,pozwala natychmiast się ubrać.Zawarte w składzie ekstrakty i masła roślinne nawilżają,opóźniają procesy starzenia,wzmacniają,wygładzają i napinają skórę.Ciepły,naturalny aromat wanilii.karmelu i cytryny otula zapachem na długie godziny.
Kompozycja:
ekstrakt z zielonej herbaty - działa przeciwzapalnie,zwalcza wolne rodniki
masło shea - nawilża,zmiękcza i odżywia skórę
olej babassu - uelastycznia,nawilża,jest naturalnym filtrem UV
masło kakaowe - uelastycznia,chroni i koi podrażnienia
kwas hialuronowy - utrzymuje prawidłowe nawilżenie skóry
naturalna witamina E - antyoksydant
betaina roślinna - nawilża

Skład:

AquaCaprylic/Capric TriglycerideOrbignya Oleifera Seed OilGlycerinCetearyl AlcoholBetaineGlyceryl Stearate,Butyrospermum Parkii Fruit (Shea Butter)Cetearyl GlucosideStearic AcidCamellia Sinensis Leaf ExtractSodium HyaluronateParfumTheobroma Cacao (Cocoa) Seed ButterDehydroacetic AcidBenzyl AlcoholSodium Phytate,Tocopherol (mixed)Beta-SitosterolSqualeneCitralD-LimoneneLinalool

Moja opinia:

Przyznam,że pierwszy raz mam styczność z produktami PAT&RUB.Balsam,a właściwie cuddling do ciała,znajduje się w wygodnym w użyciu opakowaniu,z poręczną pompką.Po aplikacji,wyczuwamy najpierw zapach słodki-karmelu,wanilii i kakaa,później rześki zapach cytryny,który utrzymuje się na naszej skórze przez długi czas.Nigdy bym nie pomyślała,że tak różne od siebie zapachy,tak cudownie razem współgrają.Produkt bardzo szybko się wchłania,bez pozostawiania nieprzyjemnej lepkiej warstwy,za co ogromny plus.Skóra staje się nawilżona i gładka w dotyku.Balsam w 100% naturalny,ekologiczny.Produkt bardzo wydajny,za 200ml,zapłacimy 69zł.Dostępny na stronie producenta lub w perfumeriach Sephora. Produkt szybko skradł moje serce i myślę,że wrócę do niego ponownie i mam wielką ochotę wypróbować inne kosmetyki z tej serii zapachowej.



Znacie produkty PAT&RUB?
Pozdrawiam
Kasia

6 komentarzy:

  1. miałem serię z trawą cytrynową zła nie była, z tej serii mam ochote na balsam/masło ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Masło do ciała z tej serii mi się marzyyyy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. czemu te produkty sa tak drogie... z pewnością skusiłabym się na jakiś ich kosmetyk tylko nie te ceny ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. ja miałam trawę cytrynową i był super ten kusi mnie zapachem ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam krem do rąk i pięknie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kocham zapach serii otulającej :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny ♥