środa, 3 grudnia 2014

Lily Lolo Eye Primer

Hej ;-)
Baza pod cienie to nieodzowny element makijażu oka.Przedłuża ona trwałość makijażu,wydobywa głębię koloru cieni do powiek,dodatkowo baza pod cienie Lily Lolo Eye Primer wyrównuje również koloryt skóry oraz pełni funkcję korektora,na dodatek jest w 100% naturalna.Niemożliwe? A jednak! ;-)


Co mówi producent?

Naturalna baza pod cienie o kremowej konsystencji,której główne zadania,oprócz przedłużenia trwałości cieni,to wyrównanie kolorytu skóry powiek oraz tuszowanie cieni pod oczami.
4g/45,90zł,dostępna na stronie Costasy.



Moja opinia:

Cielista baza ma za zadanie wyrównać koloryt skóry oraz ujednolica kolor cieni,natomiast baza zółta,pełni funkcję korektora i przedłuża trwałość cieni.Baza rzeczywiście świetnie podbija  kolor cieni (zarówno zwykłych jak i mineralnych),co zresztą możecie zobaczyć poniżej.Na szczęscie nie mam większego problemu z tłustą powieką i rolowaniem się przez to cieni,jednak zauważyłam,że ten primer naprawdę przedłuża trwałość makijażu.Jeżeli chodzi o korektor,całkiem dobrze radzi sobie z cieniami pod oczami,ładnie tuszuje niedoskonałości,przy czym nie zbiera się w linii zmarszczek i nie przesusza wrażliwej skóry okolicy oczu.W składzie posiada między innymi olej jojoba i olej arganowy,dlatego posiada również właściwości pielęgnacyjne.Miałam do czynienia z kilkoma bazami pod cienie,jednak ta szybko stała się moją ulubioną i myślę,że zostanie ze mną na dłużej.


Znacie produkty Lily Lolo? Używacie bazy pod cienie?
Całuję :*
Kasia

9 komentarzy:

  1. opakowanie tego produktu jest bardzo ładne, klasyczne a jednocześnie eleganckie

    OdpowiedzUsuń
  2. nigdy nie miałam żadnego produktu z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie uzywalam bazy pod cienie a pewnie powinnam bo mam tlusta powieke i wlasnie cienie dosc czesto mi sie roluja. Ladne opakowanie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam tę bazę, może nie jest idealna, ale lubię ją i często używam, zwłaszcza żółtej części :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że opakowanie zaczarowało nie tylko mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. widać różnicę, świetnie się prezentuje, a do tego rewelacyjne opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie miałam jeszcze styczności z tą firmą

    OdpowiedzUsuń
  8. Używam bazy ArtDeco od lat, ale może przełamię się do naturalnej Lily Lolo, bo polubiłam ich podkład, puder czy też zestaw do brwi:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny ♥