czwartek, 7 listopada 2013

Miętusek od Barry M.

Hej:)
Pogoda w Holandii nas nie rozpieszcza...codziennie pada :( Dzisiaj na poprawę humoru,gdy za oknem ponuro miętowy lakier od Barry M.






















Dostałam go w ramach wymianki z Anią z Anglii z bloga http://fokusnamiszmasz.blogspot.com/.
Kolor szalenie mi się podoba,typowy miętusek.Lakier posiada ciekawą (żelową?) konsystencję,którą na prawdę łatwo się nakłada na paznokcie.Jestem zachwycona jego trwałością,wytrzymuje do tygodnia czasu na pazurkach,dodatkowo lakier kryje przy jednej warstwie.Żałuję,że mam słaby dostęp do tej firmy,bo z chęcią wypróbowała bym też inne kosmetyki...


 Bardzo polubiłam się z tym lakierem i jak tylko będę miała okazję,to z pewnością kupię inne kolory.

Znacie lakiery Barry M? Lubicie miętowe odcienie na paznokciach ?
Całuję:)
K.
Zapraszam na mojego Instagrama: http://instagram.com/placeofwoman

36 komentarzy:

  1. Kolor ladny lubię Barry M mam dwa lakiery tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam miętę:)
    Mam 2 lakiery Barry M i bardzo dobrze się u mnie trzymają i chciałabym jeszcze kilka sobie dokupić;)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie też cały czas pada... :( fajny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas już pada od kilku dni...ile można? Na szczęście w niedzielę wracam do pl,mam nadzieję,że będzie świecić piękne słońce :D

      Usuń
  4. Lubię takie kolorki i ten bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam podobny kolor od Marion.
    Mięta zawsze mi się będzie podobać :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam pięć lakierów Barry M. i lubię je, chociaż nie są niezastąpione :) A miętusek bardzo fajny, nie mam takiego

    OdpowiedzUsuń
  7. zakochałam się :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Ten jest moim pierwszym,ale z pewnością nie ostatnim ;)

      Usuń
  9. kolorek jest świetny, podczas wakacji często gościł na moich paznokciach :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowny kolorek w sam raz na te pochmurne dni!
    pozdrawiam cieplutko <3

    OdpowiedzUsuń
  11. ja wszystkie mintki lubię, choćby miały tylko stać i ładnie w buteleczkach wyglądać

    OdpowiedzUsuń
  12. według mnie mięta na paznokciach wygląda pięknie. lakierów BarryM jeszcze nie testowałam ale przymierzam się do kupna dwóch sztuk ;) zostaję na dłużej, obserwuję, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam takie kolory na paznokciach!
    Pozdrawiam i zapraszam do zaobserwowania mojego bloga, postaram się odwdzięczyć!

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczna miętka! ja mam tylko jedną w swojej kolekcji, a w tym roku nawet jej na pazurach nie miałam :O

    OdpowiedzUsuń
  15. Miętuski zostawiam sobie na cieplejsze pory roku ... :) Ten lakiery z BM mam i powiem szczerze, że to jeden z najlepszych lakierów jakie mam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam miętuski na paznokciach szczególnie latem ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny ♥